Szolgáltatói tájékoztató
2012.09.20.

Nyomtatható verzió  

Tisztelt Partnerünk!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy küldöttgyűlésének döntése alapján a Postás Egészségpénztár 2012. október 1-én beolvad az OTP Országos Egészségpénztárba.

Levelünkkel szeretnénk segítséget nyújtani Önöknek az átmeneti időszak teendőivel kapcsolatban, így összefoglaljuk a beolvadásra vonatkozó legfontosabb tudnivalókat.

Egészségkártyák használata

A Postás egészségkártyák 2012. szeptember 30-án éjfélig használhatóak, ezt követően a kártyákon már nem áll rendelkezésre fedezet. A Postás Egészségpénztár jelenlegi tagjai október 1-től már csak az OTP Országos Egészségpénztár által biztosított OTP Cafeteria kártyával tudnak majd fizetni. Kérjük, hogy október 1-től ne próbálkozzanak Postás egészségpénztári kártya lehúzásával.

Számlák kiállítása

Postás Egészségkártyával történt vásárlások esetében a számlát továbbra is a Postás Egészségpénztár nevére és címére (1133 Budapest, Váci út 110.) kell kiállítani.

Számlák továbbítása - papír alapú számlák

MediSmart Kft a papír alapon beküldött számlák feldolgozását 2012.09.25-ig végzi, tehát a 24-ig átvett számlákat tudjuk feldolgozni. Ennek megfelelően kérjük, hogy szeptember 20-át követően, a Postás Egészségpénztár nevére kiállított számláikat a biztonság kedvéért már az OTP Országos Egészségpénztár (1369 Budapest 5. Pf. 362.) részére postázzák.

Számlák továbbítása - elektronikus számlák

Partnereink megbízása alapján elektronikus számlát 2012. szeptember 25-én éjfélig állítunk ki. Az ezt követően, de legkésőbb 2013. március 25-ig beérkező számlaadatok alapján már hagyományos, papír alapú számla készül, amit természetesen továbbítunk az OTP Országos Egészségpénztár részére a mihamarabbi kifizetés érdekében.

Amennyiben valamilyen oknál fogva egy Postás egészségkártyával történt vásárlásról nem készült elektronikus számla, úgy megbízásuk alapján, a továbbított nem adóügyi bizonylat adatait felhasználva vállaljuk papír alapú számláik kiállítását 2013. március 25-ig.

Utalás

A Postás Egészségpénztár a MediSmart Kft-hez szeptember 24-én, papír alapon beérkezett számlák utalását vállalja szeptember 26-ig, elektronikus számlák utoljára szeptember 28-án kerülnek kifizetésre. Ezt követően jogutódként már az OTP Egészségpénztár fizeti ki november 1-től a Postás Egészségpénztár számláinak ellenértékét.

Szerződésünk 4. számú melléklete

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a beolvadás miatt módosul Szolgáltatói és Kártyaelfogadói szerződésünk 4. számú melléklete, mely szerződött egészségpénztári partnereink legfontosabb adatait tartalmazza. Az új mellékletet a http://www.medismart.hu/letoltheto.php?a=download&id=7 weboldalról tölthetik le.

A beolvadással kapcsolatos további információkat a http://posta.hu/egeszsegpenztar weboldalon találják.

Felmerülő kérdéseikkel kapcsolatban kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre az alábbi elérhetőségeken:

e-mail: medismart@medismart.hu
fax: 1/236 03 58
telefon:1/236 03 57

Üdvözlettel:

 

Bolgár Iván
ügyvezető
MediSmart Kft.
Kiss Zsuzsanna
ügyvezető
Postás Egészségpénztár



<< Vissza a hírek listába




Új szolgáltatók

Amplifon Keszthely

Amplifon Kazincbarcika

Kulcs Gyógyszertár Asiacenter

Direct 2005 Kft.

Arany Oroszlán Fiókpatika

Gondviselés gyógyszertár sárszenlőrinci fiókgyógyszertára

Gondviselés Gyógyszertár kajdacsi fiókgyógyszertára

180. sz. Herbária szaküzlet

7. sz. Optika üzlet - Rakamaz

6. számú Optika üzlet - Szerencs





Partnereink